کلاس یوس

همه چیز درباره کلاس یوس

کلاس یوس

همه چیز درباره کلاس یوس

آزمون یوس | کلاس یوس

آزمون یوس آزمون ورودی دانشگاه های ترکیه در مقطع کارشناسی است. پذیرش در این آزمون امکان تحصیل در طیف وسیعی از رشته ها˓ از رشته های هنری تا پزشکی و … را برای علاقه مندان فراهم می کند.

آزمون یوس غالبا شامل ۸۰ سوال است. حدودا ۴۵ سوال این آزمون به سوالات هوش شامل سوالات مهارت عمومی و سوالات هوش اختصاص دارند و ۳۵ سوال دیگر آزمون دانش ریاضی و هندسه افراد را می سنجند. تعداد سوال ها می تواند برای هر دانشگاه مقداری متفاوت باشد.

آزمون یوس 2024 پذیرش دانشجو از خارج از کشور ترکیه که از طرف OSYM برگزار می‌شود، آزمونی است برای دانشجویانی که می‌خواهند در مراکز آموزش عالی موجود در ترکیه وارد شوند و نتایج موردپذیرش این سازمان را به هنگام ثبت‌نام استفاده کنند. نتایج آزمون TR-YÖS از طرف ریاست سازمان آموزش عالی در پذیرش دانشجویان خارجی به مراکز آموزش عالی توصیه خواهد شد.

در کلاس یوس مجموعه ی یونی لند تکالیفی نیز به دانش آموزان ارائه می‌ شود که آن ها را انجام دهند. همچنین، ماهانه آزمون هایی را تشکیل می‌ دهد که دانش آموزان سطح پیشرفت خود را نیز به درستی بسنجند.

جزوه ها و کتاب های تخصصی نیز در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد تا به خوبی برای آموزش و یادگیری اقدام کنند.

یونی لند فقط مختص دانش آموزهای ساکن تهران و یا کرج نیست. همه ی دانش آموزان سراسر کشور می توانند در دوره های تخصصی این مجموعه شرکت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد