کلاس یوس

همه چیز درباره کلاس یوس

کلاس یوس

همه چیز درباره کلاس یوس

کلاس حضوری یوس | کلاس های آمادگی آزمون یوس | نمره قبولی آزمون یوس

تجربه کلاس‌های حضوری یوس همیشه خبر از بازده بالا و تأثیر بیش‌تر نسبت به کلاس‌های آنلاین را می‌دهد. داوطلبینی که شیوه کلاس حضوری یوس را انتخاب می‌کنند، به این دلیل که در کلاس فضای پرسش و پاسخ قرار می‌گیرند و اساتید با مشکلات داوطلبان روبه رو هستند سریع‌تر می‌توانند در رفع مشکل آنها بکوشند. البته از اهمیت و مزایای کلاس‌های آنلاین نباید غافل شد.

مزایای کلاس های آمادگی آزمون یوس (حضوری)

۱- منظم شدن

نظم داشتن یکی از مواردی است که کلاس‌های حضوری برای ما به ارمغان می‌آورد، شاید برخی از دوستان به این موضوع اشاره کنند که کلاس آنلاین را هم می توان منظم برگزار کرد، اما توبیخی که در کلاس حضوری وجود دارد و همراه با تعهد اتفاق می افتد، بسیار متفاوت از آموزش آنلاین است.

کلاس حضوری که شما در طول سال مثلاً ۲۰ جلسه بصورت منظم در یک روز خاص و در یک ساعت خاص باید در آن کلاس حاضر باشید به مرور زمان شما را مجبور به برنامه ریزی می‌کند.

۲- مشارکت فعال

چون شما بصورت فیزیکی سر کلاس حاضر هستید مطمئناً مشارکت فعال‌تری دارید تا زمانی که بصورت مجازی آن دوره را می‌گذرانید و برخی مواقع این دوره مجازی لایو یا زنده نیست که همان ساعت با استاد در چت به بحث و گفتگو بپردازید و بیشتر بصورت دوره‌های غیر حضوری است.

۳- تجربیات جمعی زیاد

مطمئناً هر فرد تجربه خاص خود را در یک موضوع دارد مثلاً شما فرض کنید کلاسی در موضوع مدیریت برگزار شده و در آن افرادی وجود دارند که هر کدام در یک مجموع بعنوان مدیر فعالیت می‌کنند این می‌تواند یک فرصت فوق العاده برای یادگیری و استفاده از تجربیات دیگران باشد.

۴- آشنایی با افراد و ارتباطات

ارتباط با افراد در دنیای بی نظیر یونی لند یکی از بهترین استراتژی‌هایی است که می‌تواند شمارا برای آزمون های دانشگاه های ترکیه آماده کند. این امکان در کلاس‌های حضوری کاملاً در دسترس است که می‌توان از عیب‌های بزرگ کلاس‌های مجازی را همین ارتباطات بر شمرد.

در نتیجه شرکت در کلاس‌های یوس برای کسب نمره قبولی آزمون یوس لازم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد