کلاس یوس

همه چیز درباره کلاس یوس

کلاس یوس

همه چیز درباره کلاس یوس

تحصیل در ترکیه

طی سال های اخیر تحصیل در ترکیه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. هدف بسیاری از متقاضیان مهاجرت تحصیلی، دانشگاه های ترکیه است. دانشگاه های ترکیه از در سطح بین المللی و ملی از جایگاه بسیار خوبی برخوردارند. برای ورود به بسیاری از دانشگاه های ترکیه که زبان تحصیل آن زبان ترکی است، شرکت در آزمون ورودی یوس لازم است

هزینه آزمون یوس

همان طور که اشاره شد دانشگاه های مختلف ترکیه خود طراح و مجری برگزاری آزمون یوس هستند. به همین دلیل هزینه آزمون یوس برای دانشگاه های مختلف متفاوت است. به عبارت دیگر هر دانشگاهی که مجری برگزاری آزمون یوس است مبلغ معینی را برای علاقه مندان شرکت در آزمون خود اعلام می کند.

علاوه بر این هزینه آزمون یوس بسته به این که شرکت کنندگان اهل چه کشوری هستند یا در برخی موارد بنابر مکان حوزه برگزاری آزمون متفاوت است. برای مثال هزینه آزمون یوس دانشگاه استانبول برای شرکت کنندگان ایرانی با شرکت کنندگان آلمانی متفاوت است یا شرکت در آزمون یوس دانشگاه اگه (Ege) در خاک ترکیه یا خارج از آن متفاوت خواهد بود.

بنابراین هزینه آزمون یوس می تواند با توجه به این که شما در آزمون یوس کدام دانشگاه شرکت می کنید˓ اهل کدام کشور هستید و یا مکان برگزاری آزمون شما کجاست متفاوت باشد.

به کمک مؤسسه آزموشی یونی لند می توانید با قدرت برای آزمون ورودی دانشگاه آماده شوید و با تلاش خود و آموزش باکیفیت اساتید یونی لند، در آزمون قبول شده و در بهترین دانشگاه‌های ترکیه مشغول به تحصیل شوید.

کلاس یوس

کلاس یوس یونی لند از بهترین و موفق ترین کنکوری های اخیر تشکیل شده است، نه صرفا از تعدادی تاجر که هدف آن ها صرفا مادی باشد. این گروه همواره در تلاش است منظم ترین برنامه های آموزشی، ارزشیابی و مشاوره ای را ارائه کند. در این برنامه از ابتدای ثبت نام تا انتهای آخرین آزمون شما در ترکیه همه قدم ها برنامه ریزی شده است. آزمون ها به طور دقیق و منسجم برگزار شده، به سرعت اعلام نتیجه می شود و به کمک اساتید تحلیل علمی شده و در نهایت توسط مشاور شما بررسی خواهد شد. تمام این زحمات برای این است که جلوی اتلاف وقت دانش پذیران گرفته شود.

اساتید منتخب در گروه یونی لند همگی جزو بهترین اساتید آزمون یوس در ایران هستند که سایقه فعالیت آن ها در تدریس آزمون یوس بسیار درخشان بوده است. در تدریس فصول این آزمون، مدرسان دپارتمان آزمون یوس مجموعه یونی لند متعهد به بررسی دائمی نمونه سوالات دانشگاه ها هستند.

کلاس یوس |2023| + حضوری + آنلاین مجموعه یونی لند تا به امروز نتیجه نهایی اساتید ما گواهی است بر توانایی این گروه، چرا که سیاست تدریس اساتید ما رسیدن به نتیجه موفق نهایی است، نه صرفا تدریس.